Η ιστοσελίδα της Hellenic Arms χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας τη χρήση αυτού του ιστότοπου, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για τη χρήση των cookies.

Προωθητικές Ενέργειες - Διαφημιστικές Καμπάνιες

 

 

Κινήσεις προώθησης

Μέσα στο 2005 εκτυπώθηκαν 30.000 κατάλογοι με τα προϊόντα μας στα ελληνικά, γεγονός που ξεχωρίζει για τα ελληνικά δεδομένα καθώς καμιά άλλη εταιρεία στον χώρο μας δεν έχει προβεί σε μια τέτοια ενέργεια μέχρι στιγμής. Το 2006 οι κατάλογοι που επιλέξαμε να διανεμηθούν είναι 70.000, με αποστολές σε όλα τα αστυνομικά τμήματα της Ελλάδας.

 

Κοινωνικά Μέσα Δικτύωσης

Ήδη απο το 2005 λειτουργεί η σελίδα μας στο Facebook παρέχοντας ενημέρωση σχετικά με τα προϊόντα μας αλλά και ότι αφορά το χώρο των όπλων. Απο το 2016 δημιουργήθηκε και ένα Group δίνοντας μία πιό άμεση ενημέρωση στους φίλους και πελάτες μας για τις αγορές τους.

 

Ιστοσελίδα & Κατάστημα Ηλεκτρονικών Αγορών

Το 2015 δημιουργήσαμε την ιστοσελίδα μας στο διαδίκτυο καθώς και το Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα. Έχοντας πάντα γνώμωνα όχι μόνο την καλύτερη σας εξυπηρέτηση αλλά πάνω απ όλα την ασφάλεια των αγορών σας, επιλέξαμε μία απο τις καλύτερες και ασφαλέστερη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο και σε συνδυασμό με την κρυπτογραφημένη σύνδεση 256 bit (COMODO CA Limited) απολαμβάνετε τη μέγιστη ασφάλεια σύνδεσης είτε κάνετε τις αγορές σας, είτε πληκτρολογείτε απλά το ονοματεπώνυμο σας. Μέχρι και σήμερα καμία εταιρεία στον χώρο δέν λειτουργεί σε τέτοια επίπεδα ασφαλείας!

 

Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Πρακτικής Σκοποβολής 2011 - Ρόδος

Τον Οκτώβριο του 2011 διεξήχθη στη Ρόδο το 16ο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Πρακτικής Σκοποβολής, όπου έλαβαν μέρος 1080 σκοπευτές απο 64 χώρες απο όλο τον πλανήτη (συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας).

Η Ελληνική Εταιρεία Όπλων ήταν εκεί ώς εκπρόσωπος των εταιρειών: 5.11 Tactical, Aimpoint, και ESS διαθέτοντας ένα απο τα μεγαλύτερα περίπτερα/εκθεσιακό χώρο παρουσιάζοντας τότε για πρώτη φορά τα ελαστικά παντελόνια STRYKE. Υπήρξε διάθεση δειγμάτων STRYKE σε επιλεγμένους σκοπευτές αλλά και πώληση των ήδη υπάρχοντων προϊόντων απο τον τότε κατάλογο προϊόντων της 5.11 .

Το γεγονός αυτό ήταν ένα απο τα μεγαλύτερα γεγονότα μετά απο τους Ολυμπιακούς αγώνες του 2004 που όμως δέν είχε την ανάλογη κάλυψη απο τα Ελληνικά δημοσιογραφικά μέσα. Υπήρξε μεγάλο οικονομικό όφελος για την τοπική οικονομία της Ρόδου καθώς ο κόσμος γύρω απο τους συμμετέχοντες (συνοδοί, οικογένεις κλπ) άυξησε κατα ένα μεγάλο ποσοστό την τουριστική αλλά και οικονομική κίνηση στο νησί κοντά στο τέλος της τουριστικής περιόδου.

Σύντομα θα έχουμε και επιλεγμένο φωτογραφικό υλικό απο αυτή τη σημαντική αλλά και άψογη αθλητική διοργάνωση!

 

Α Ν Α Ζ Η Τ Η Σ Η